duminică, 30 octombrie 2011

Un soare la fereastra mea :)

Din frunze de porumb si carton colorat am facut cate un soare pentru ferestrele camerelor copiilor, sa-i incalzeasca la iarna. Si bine am facut, ca tare ne-au fost de folos cand a nins acum trei saptamani!!!

Nu, nu e o greseala! Elevii mei imi lumineaza fiecare zi din viata!












Daca lucrati si voi acasa un soare si nu aveti frunze de porumb, puteti folosi carton colorat galben pentru petale. Veti prinde petalele cu un lipici rezistent intre doua cercuri de carton. Puneti-i soarelui ochisori mobili pe ambele fete (ochisorii îi gasiti in magazinele de profil) si desenati-i un zambet mare si frumos precum sufletelul vostru de copil. Acum soarele este gata de lipit pe fereastra camerei tale ca sa te bucuri de el toată iarna!

3 comentarii:

  1. Ce frumos !!! O idee excelenta:D!!! Bravo:)

    Rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Sperăm sa devenim si noi o sursă de inspiraţie pentru cei care ne vizitează.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Nimeni nu se naste invatat. Asa ca, desi sunt "veche" intr-ale abilitatilor, mi-ati mai dat idei. Multumesc!
    Insa, dincolo de creatiile voastre se simt multa caldura sufleteasca.
    Mult spor la toate!

    prof Brebulet Aurora, Pitesti
    Blogul ORIGARDEN

    RăspundețiȘtergere

Comenteaza: